۲۴ مرداد ۱۳۹۱، ۱۲:۲۶

با صدور پیامی/

استاندار کردستان از مربی کردستانی تیم ملی کشتی فرنگی تقدیر کرد

استاندار کردستان از مربی کردستانی تیم ملی کشتی فرنگی تقدیر کرد

سنندج - خبرگزاری مهر: علیرضا شهبازی با صدور پیامی از تلاش های جمشید خیرآبادی مربی کردستانی تیم ملی کشتی فرنگی در کمک به قهرمانی این تیم در مسابقات المپیک 2012 لندن تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا شهبازی استاندار کردستان با صدور پیامی از جمشید خیرآبادی مربی تیم ملی کشتی فرنگی جمهوری اسلامی که با درخشش در رقابت های المیپک لندن باعث ارتقاء جایگاه کشورمان شده بودریال تقدیر کرد.

در این پیام تقدیر استاندار کردستان آمده است: "افتخار آفرینی قهرمانان تیم ملی کشتی فرنگی کشور در رقابت های المپیک 2012 لندن و به اهتزاز درآمدن مکرر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در محل برگزاری مسابقات که نتیجه بر حق تلاش ورزشکاران عزیز بعد از عنایات الهی بود، مایه مسرت و شادمانی آحاد مردم و به خصوص جوانان و جامعه ورزش ایران شد".

در این پیام تقدیر تاکید شده است: "بی شک نقش مربیان دلسوزی چون جنابعالی در اجرای برنامه ها و تمرین های صحیح و منظم تدارکاتی برای کسب چنین افتخاراتی، برجسته و قابل تقدیر است. کسب این پیروزی غرورآفرین را به شما، خانواده ورزش استان و همه کسانی که قلبشان برای سرافرازی ایران عزیز می تپد تبریک عرض کرده و موفقیت جوانان برومند کشور در کسب افتخارات جهانی در کنار حفظ روحیه پهلوانی و جوانمردی را از خداوند منان خواستارم".

جمشید خیرآبادی از جمله مربیان سازنده کشتی در کردستان است که از حدود چهار سال قبل تاکنون به عنوان مربی تیم ملی کشتی فرنگی در کنار محمد بنا فعالیت می کند.

کد خبر 1672974

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha